DIGITAL SIGNAGE – W OPARCIU O ROZWIĄZANIA HERC
PREZENTACJA SYSTEMU
Tradycyjny visual merchandising w dzisiejszych konkurencyjnych warunkach nie jest już jedyną skuteczną metodą prezentacji marki. Powoli ustępuje miejsca rozwiązaniom umożliwiającym audiowizualny przekaz , który bardziej skutecznie trafia do wymagającego odbiorcy.
Technologia digital signage gwarantuje wysoką skuteczność przekazu,który jest dla odbiorcy atrakcyjny i nowy.
Przekazywane treści,spoty reklamowe,informacje,filmy,zdjęcia mogą być prezentowane wszędzie tam,gdzie siega wzrok odbiorcy.
Dzięki zdalnemu zarządzaniu systemem przekazywane treści można w sposób szybki i elastyczny zmieniać dopasowując przekaz do bieżących potrzeb.
Nowe funkcje umożliwiają dostarczanie danych o liczbie odbiorców oglądających przekaz w danym przedziale czasowym.
Odbiorca zainteresowany danym przekazem za pomocą odpowiednich gestów może wywołać wyświetlenie konkretnych,interesujących go informacji.
|