Telewizja reklamowa ma zastosowanie w każdym punkcie usługowo - handlowym. Bez względu na wielkość placówki każdy dodatkowy kontakt z klientem jest niezwykle ceniony przez reklamodawców, z drugiej strony wzmacnia prestiż firmy w oczach odbiorcy.
-
wzrost sprzedaży o 68% produktów reklamowanej marki (na nośnikach umieszczonych w sklepie) i wzrost świadomości marki o 35% (badania Instytutu badawczego Pentor RI w sieci Tesco; metody badania: obserwacja uczestnicząca i wywiad kwestionariuszowy przed i po zakupie przeprowadzony bezpośrednio w placówce)
-
niskie koszty instalacji
-
niskie koszty utrzymania
-
możliwość pomiaru percepcji reklamy- NOWOŚĆ!
-
pełna automatyczna wymiana danych pomiędzy odbiornikami, a centralą- możliwość centralnego zarządzania kampanią reklamową/informacyjną
-
możliwość odtwarzania plików w dowolnym formacie
-
kontrola na bieżąco akcji w oddalonych placówkach w wybranym czasie
-
możliwość jednoczesnego odtwarzania różnych plików w różnych lokalizacjach
-
możliwość zdalnego dokonywania zmian w przekazie/zarządzanie treścią przez kierownictwo
-
możliwość zdalnego serwisowania oprogramowania/całkowita opieka techniczna nad oprogramowaniem Herc POS tv Cle
-
rozwój oprogramowania (dodatkowe funkcje oprogramowania tworzone są wg zapotrzebowania zgłoszonego przez użytkownika).
-
skuteczna darmowa reklama w miejscu , w którym przebywa największa liczba odbiorców, alternatywna dla plakatów, ulotek, banerów, billboardów
-
prosta i szybsza organizacja wewnętrznych promocji
-
skierowanie uwagi potencjalnego odbiorcy na odpowiedni,wybrany produkt/ informację
-
zwiększenie atrakcyjności placówki
-
wzmocnienie nowoczesnego wizerunku firmy/podniesienie prestiżu innowacyjność
-
oszczędność- ograniczenie lub wyeliminowanie wydatków na produkcję materiałów reklamowych
-
dotarcie do klienta/odbiorcy docelowego niskim kosztem
-
możliwość natychmiastowego modyfikowania emitowanego obrazu w zależności od potrzeb
-
łatwy i prosty kontakt z odbiorcą, dokładnie w chwili, gdy tego potrzebuje – jest w trakcie dokonywania zakupów
-
zwiększenie marży poprzez dodatkowe wpływy ze sprzedaży czasu emisji
-
skuteczna komunikacja wewnętrzna w placówce,możliwość przeprowadzania szkoleń dla pracowników (poszerzanie wiedzy o asortymencie),przekazywanie informacji o firmie (eventy, konkursy,wydarzenia).
NISKIE KOSZTY WDROŻENIA I UTRZYMANIA SYSTEMU
-
niskie koszty wdrożenia systemu- ogromnym plusem i źródłem oszczędności jest brak wygórowanych wymagań sprzętowych- to główny atut rozwiązań POS TV tworzonych przez firmę HERC
-
niskie koszty utrzymania systemu- zdalne wsparcie techniczne eliminuje wysokie opłaty związane
z utrzymaniem oprogramowania
-
całość systemu oparta jest o system operacyjny Linux co gwarantuje niskie koszty instalacji
i zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa.