drukarki fiskalne, POS TV
Dynamiczne Kreowanie Wizerunku Firmy i Produktu

W dobie rosnącej konkurencji, kreowanie wizerunku firmy handlowej oraz sprzedawanych przez nią produktów stało się jednym z najważniejszych zadań podejmowanych działań marketingowych. Badania preferencji klientów jasno dowodzą, że impulsem zakupowym klienta w 60% kieruje cena produktu. Pozostałe 40% obejmuje znajomość marki, użyteczność, opakowanie, itd. Inaczej rzecz ujmując - na 10 kupowanych produktów 6 - kupowana jest w oparciu o cenę, 4 - w oparciu o inne preferencje.

 

 

 

Działania firmy HERC umozliwiają przekazywanie informacji klientom, dotyczących działalności firmy handlowej oraz sprzedawanych produktów, poprzez multimedialne media reklamowe (obraz i dzwięk). Umozliwiają wywieranie wpływu na decyzje zakupowe klienta w miejscu dokonywania zakupu ( POS TV ) oraz pozwalają uzyskiwać dane o preferencjach konsumentów ( pomiar oglądalności ). Ponadto pozwalają samym klientom uzyskać w prosty sposób interesujące ich informacje.

 

 

 

Całość rozwiazań skierowana jest do firm handlowych, posiadajacych sieć placówek, rozproszonych geograficznie, firm jednoodziałowych, pojedyńczych sklepów oraz dostawców produktów.

 

 

 

Rozwiązania można podzielić na kilka grup: POS TV ( digital signage ), LOCAL POS TV, ACTIVE POS TV, LOCAL ACTIVE POS TV, INTERACTIVE POS TV, PLACE's PERCEPTION.

 

 

 

 

1. POS TV ( digital signage ) - wyświetlanie zadanych treści reklamowo-informacyjnych skierowane głównie do firm o rozproszonej geograficznie sieci placówek bez wzgledu na ich ilość

 

 

 

2. LOCAL POS TV ( local digital signage ) - wyświetlanie zadanych treści reklamowo-informacyjnych skierowane do firm jednoodziałowych (np. pojedyńcze sklepy) jako bardzo elastyczna alternatywa dla odtwarzaczy DVD lub MP4.

 

 

 

3. ACTIVE POS TV ( active digital signage ) - podobnie jak POS TV , wyświetlanie zadanych treści reklamowo-informacyjnych skierowane głównie do firm o rozproszonej geograficznie sieci placówek bez wzgledu na ich ilość, rozwinięte o dokładne pomiary oglądalności emitowanych materiałów.

 

 

 

4. LOCAL ACTIVE POS TV ( local active digital signage ) - podobnie jak LOCAL POS TV , wyświetlanie zadanych treści reklamowo-informacyjnych skierowane do firm jednoodziałowych (np. pojedyńcze sklepy) jako bardzo elastyczna alternatywa dla odtwarzaczy DVD lub MP4, rozwinięte o dokładne pomiary oglądalności emitowanych materiałów.

 

 

 

5. INTERACTIVE POS TV - rozszerzenie POS TV, LOCAL POS TV, ACTIVE POS TV i LOCAL ACTIVE POS TV o możliwość interaktywnego doboru wyświetlanych informacji przez samego klienta za pomocą prostych gestów.

 

 

 

6. PLACE's PERCEPTION - niezależny moduł pozwalający na precyzyjny pomiar ogladalności (percepcji) wybranych 3 miejsc w placówce handlowej np. wybranych półek itp, przeznaczony głównie dla dostawców produktów.

ZOBACZ OPIS ROZWIĄZAŃ

 
 

Wyszukiwarka