POMIAR OGLĄDALNOŚCI |
Dzięki zastosowaniu najnowszej technologii możemy mierzyć na bieżąco jaka jest oglądalność danego obrazu wyświetlanego na monitorze, jaka jest płeć tych osób i w jakim są wieku. Każda kampania reklamowa, aby przyniosła efekty musi być skierowana do wybranej grupy odbiorców. W nowoczesnych placówkach handlowych treści informacyjno-reklamowe przekazuje się klientom za pomocą monitorów i (lub) odpowiedniego nagłośnienia. Określenie kto i w jakich godzinach przebywa w sklepie ma kapitalne znaczenie przy doborze tych treści ! Wiemy co przyciąga uwagę klientów! Na co odbiorca/klient zwraca uwagę. Możemy więc na bieżąco reagować i odpowiednio kierować ustawieniem np towarów w sklepie.
Unikalna technologia określania wieku i płci osób odwiedzających placówkę handlową oraz dokładne pomiary oglądalności emitowanych treści reklamowych, dostarczają na on-line informacji, które do tej pory były dostępne tylko poprzez zatrudnienie ankieterów. Całość rozwiązania oparta jest o zaawansowane przetwarzanie obrazu, rejestrowanego na zwykłych internetowych kamerkach wideo. Takie rozwiązanie jest tanie i niezwykle skuteczne. W połączeniu z telewizją reklamową umożliwia: 1. Okreslenie dokładnego czasu oglądalności (percepcji) emitowanych na monitorach treści 2. Okreslenie wieku i płci klientów 3. Umożliwienie klientom samodzielnego uzyskania informacji na monitorze reklamowym poprzez proste gesty 4. Dobieranie treści reklamowych automatycznie ze względu na wiek i płeć osoby odwiedzającej placówkę handlową
ZOBACZ DOKŁADNY OPIS CAŁOŚCI ROZWIĄZAŃ
Przykłady zestawień:
Ilość spojrzeń w ujęciu godzinowym dla przykładowego jednego spotu.
Średni czas spojrzenia w ujęciu godzinowym dla przykładowego jednego spotu.
Łączny czas percepcji w ujeciu godzinowym dla przykładowego jednego spotu.
Współczynik przyciągania uwagi dla przykładowego jednego spotu.
|