drukarki fiskalne, POS TV
POMIAR OGLĄDALNOŚCI

Dzięki zastosowaniu najnowszej technologii możemy mierzyć na bieżąco jaka jest oglądalność danego obrazu wyświetlanego na monitorze, jaka jest płeć tych osób i w jakim są wieku.

                 

Każda kampania reklamowa, aby przyniosła efekty musi być skierowana do wybranej grupy odbiorców. W nowoczesnych placówkach handlowych treści informacyjno-reklamowe przekazuje się klientom za pomocą monitorów i (lub) odpowiedniego nagłośnienia.

Określenie kto i w jakich godzinach przebywa w sklepie ma kapitalne znaczenie przy doborze tych treści !

Wiemy co przyciąga uwagę klientów! Na co odbiorca/klient zwraca uwagę. Możemy więc na bieżąco reagować i odpowiednio kierować ustawieniem np towarów w sklepie.

 

 

Unikalna technologia określania wieku i płci osób odwiedzających placówkę handlową oraz dokładne pomiary oglądalności emitowanych treści reklamowych, dostarczają na on-line informacji, które do tej pory były dostępne tylko poprzez zatrudnienie ankieterów.

Całość rozwiązania oparta jest o zaawansowane przetwarzanie obrazu, rejestrowanego na zwykłych internetowych kamerkach wideo. Takie rozwiązanie jest tanie i niezwykle skuteczne.

W połączeniu z telewizją reklamową umożliwia:

1. Okreslenie dokładnego czasu oglądalności (percepcji) emitowanych na monitorach treści

2. Okreslenie wieku i płci klientów

3. Umożliwienie klientom samodzielnego uzyskania informacji na monitorze reklamowym poprzez proste gesty

4. Dobieranie treści reklamowych automatycznie ze względu na wiek i płeć osoby odwiedzającej placówkę handlową

 

ZOBACZ ROZWIĄZANIA

 

ZOBACZ DOKŁADNY OPIS CAŁOŚCI ROZWIĄZAŃ

 

Przykłady zestawień:

 

Ilość spojrzeń w ujęciu godzinowym dla przykładowego jednego spotu.

 

Średni czas spojrzenia w ujęciu godzinowym dla przykładowego jednego spotu.

 

Łączny czas percepcji w ujeciu godzinowym dla przykładowego jednego spotu.

 

Współczynik przyciągania uwagi dla przykładowego jednego spotu.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 

Wyszukiwarka